Jak się pozbyć drugiego podbródka w 5 krokach

Drugi podbródek bardzo często spowodowany jest utratą kolagenu w skórze. Utrata kolagenu sprawia, że skóra traci jędrność, gęstość i podlega prawom grawitacji. Można temu zapobiegać poprzez masaże i odpowiednie ćwiczenia. Dzisiaj chciałam wam pokazać jak w 5 prostych krokach możecie się pozbyć tej zmory – czyli drugiego podbródka.

Na jakie efekty możecie liczyć? Na 100% ale warunkiem jest regularne wykonywanie zalecanych przeze mnie ćwiczeń. Jeśli będziecie opuszczać te codzienne rytuały nie liczcie na poprawę! Domowe sposoby mają to do siebie, że tylko regularność daje jakikolwiek efekt.

 

Jak się pozbyć drugiego podbródka w 5 krokach

 

jak się pozbyć drugiego podbródka

 

1. Ćwiczenie szerokiego uśmiechu.

Połóż się na łóżku na plecach. Połóż nogi na oparcie łóżka. Uśmiechnij się i otwórz usta tak szeroko jak potrafisz. Rób to bardzo powoli – otwieraj i zamykaj usta. Powtórz ćwiczenie 7 razy.

2. Ćwiczenie trzymania języka za zębami

To kolejne ćwiczenie jest bardzo proste i pomoże ci pozbyć się drugiego podbródka. Otwórz szeroko usta i cofnij język tak daleko jak tylko potrafisz. Pozostań w tej pozycji kilka minut. To ćwiczenie warto powtarzać przynajmniej 10 razy dziennie.

3. Ćwiczenie na mięśnie szyi i kręgosłupa

Usiądź wygodnie z wyprostowanymi plecami, weź głęboki oddech i postaraj się dotknąć podbródkiem lewego ramienia. Pozostań chwilkę w tej pozycji, zrób to samo ćwiczenie w drugą stronę. Na koniec postaraj się dotknąć brodą do klatki piersiowej. Powtarzaj to ćwiczenie codziennie około 10 razy.

4. Ćwiczenie – pocałuj sufit

Usiądź wygodnie, wyprostuj się, odchyl głowę tak daleko do tyłu byś mogła zobaczyć sufit. Następnie ściśnij usta tak jakbyś chciała pocałować sufit. Pozostań w tej pozycji przez ok. 5 sekund. Powtórz ćwiczenie 10 razy.

5. Masaż liftingujący

jak się pozbyć drugiego podbródkaNie ma co ukrywać, że same ćwiczenia nie wystarczą, warto jeszcze dodatkowo pobudzać krążenie poprzez masaż manualny podbródka. Do takiego masażu potrzebny ci będzie masażer, może być np. TAKI. Zrób sobie delikatny peeling, nałóż na twarz krem liftingujący lub maseczkę i masuj twarz masażerem przez kilka minut. Taki masaż będzie najskuteczniejszy jeśli wykonasz go przynajmniej dwa razy dziennie.

Nie masz czasu na masaże? Tylko tak ci się wydaje. Ten cały zestaw 5 ćwiczeń zajmie ci dziennie nie więcej niż 15-20 minut. Chyba tyle czasu możesz wygospodarować dla urody? Jeśli nie masz czasu na ćwiczenia w domu zrób to w pracy podczas przerwy. Ćwiczenie 1-4 możesz robić w każdym miejscu, jeśli ćwiczenie wymaga położenia się, a ty nie masz takiej możliwości, możesz siedzieć. Masażerem natomiast możesz masować twarz codziennie przed snem.

Dość wymówek! Zacznij działać!

Dodaj komentarz