Joga twarzy, czyli niewidzialny masaż, który zatrzyma czas

Dziś będzie o nietypowym masażu – jodze twarzy. Joga twarzy to doskonały sposób na zmarszczki. Jeśli jeszcze do tej pory o takim masażu nie słyszeliście, to zapoznajcie się koniecznie z poniższymi ćwiczeniami i wykonujcie je najlepiej codziennie. Taka joga zajmie najwyżej kilka minut, a efekty są świetne!

joga

Zanim jednak napiszę wam jak prawidłowo wykonać tych kilka prostych ćwiczeń, podam kilka powodów, dla których warto zaczynać dzień od jogi twarzy:

  • joga twarzy poprawia krążenie
  • joga twarzy spłyca zmarszczki
  • joga twarzy wspomaga eliminację toksyn z organizmu
  • joga twarzy likwiduje worki i cienie pod oczami
  • joga twarzy likwiduje drugi podbródek
  • joga twarzy wygładza i ujędrnia skórę na dekolcie
  • joga twarzy dodaje nam energii a odejmuje lata
  • joga twarzy doskonale budzi i uelastycznia skórę
  • joga twarzy jest tania, naturalna, bezpieczna i zupełnie nieszkodliwa

Jak już wspominałam już 10 minut dziennie wystarczy, by pobudzić skórę i wykonać proste ćwiczenia, oto 4 z nich ( a zapewniam, że jest ich więcej, ja przedstawiłam tylko moje cztery ulubione).

1.Ćwiczenia na opadające powieki

Unieś brwi tak wysoko jak tylko potrafisz, a następnie postaraj się zamknąć oczy nie opuszczając przy tym brwi. Spróbuj wytrzymać w tej pozycji kilka sekund (docelowo powinno być 20). Tak, wiem, trudne, ale bardzo skuteczne ćwiczenie na uniesienie powiek w górę. Z wiekiem nasze powieki mocno opadają. Przeszkadza to szczególnie kobietom, które mają przez to problem z makijażem. Po kilku dniach takich ćwiczeń powieki powinny pójść w górę i nie opadać tak jak dotychczas.

2. Wygładzanie czoła

Zmarszczki na czole na prawie każdy. No cóż trudno się nie dziwić skoro dziwny jest ten świat 😉

Zmarszczki na czole bardzo trudno jest wygładzić, wypełnić. Jeśli mamy je płytkie to pół biedy, gorzej jeśli stają się prawdziwymi bruzdami. W takim przypadku znowu najlepsza będzie joga twarzy. Połóż opuszki palców na środku czoła, tak aby dłonie się ze sobą stykały, a następnie powoli przesuwaj nimi po skórze w stronę skroni. Ćwiczenie powtarzaj kilka razy. A następnym razem pamiętaj, by nie marszczyć czoła przy każdej możliwej okazji 😉

3. Jędrny podbródek

Odchyl głowę do tyłu tak jak możesz najmocniej. Otwórz szeroko usta i postaraj się w tej pozycji pocałować powietrze. Wytrzymaj jak najdłużej potrafisz. Po chwili poczujesz jak mocno napina się skóra podbródka. Jeśli będziesz to ćwiczenie wykonywać regularnie masz szanse na pozbycie się podwójnego podbródka!

4. Rybie usta

To ćwiczenie na mięśnie pracujące na twój uśmiech. Zassij policzki najmocniej jak potrafisz robiąc przy tym tzw. „rybie usta”, wytrzymaj chwilę, a następnie powtórz ćwiczenie.

Dobrze aby każde z wymienionych ćwiczeń powtórzyć przynajmniej 5 razy. Chociaż może być trudno w to uwierzyć, ale regularne ćwiczenie mięśni twarzy może cofnąć czas nawet o kilka lat. Jak widzicie to nic trudnego. Wystarczy chcieć.

Jeśli wydaje ci się, że ćwiczenia które dziś przedstawiłam to za mało, szukaj więcej informacji na ten temat w internecie pod hasłem „joga twarzy”. Gwarantuję, że znajdziesz tego więcej!

Powodzenia! 🙂

Źródło artykułu: http://michellephan.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *